Jesteśmy niezależną firmą produkcyjną, która z pomocą naszych klientów tworzy wysokiej jakości treści. Z siedzibą w Warszawie i globalnym zasięgiem, oferujemy pełną obsługę od preprodukcji po postprodukcję. Wierzymy w potencjał innowacji i kreatywności do zmiany świata.
Oznacza to znacznie więcej niż filmowanie i montaż. Interesujemy się psychologią zachowań, zgłębiamy digital i światowe trendy. Szukamy nowości w technikach nagrywania i postprodukcji, nigdy nie zwalniamy tempa w poszerzaniu naszych horyzontów. Nieustannie się rozwijamy i dążymy do miana najlepszych w branży.
Naszą celem jest pomóc Ci w opowiedzeniu Twojej historii. Jakikolwiek cel sobie wyznaczysz – będziemy tam, żeby z pełnym zaangażowaniem wesprzeć Cię na każdym etapie procesu.
We are an independent production house that creates high-quality content with a little help of our clients. Having our head office in Warsaw and a global reach, we offer comprehensive service from pre-production to post-production. We believe the potential of innovation and creativity can change the world.
This means much more than filming and editing. We dive into the behavioural psychology and we explore digital and global trends. We are looking for novelties in recording and post-production techniques, we never slow down when it comes to broadening our horizons. We are constantly developing and striving to be the best in the industry.
Our goal is to help you tell your story. Whichever goal you might set, we are there to support you with our undying commitment at every single stage of the process.
Filmy reklamowe to rodzaj reklamy, która ma na celu promocję produktu lub usługi.
Filmy reklamowe są sztuką samą w sobie. Najlepsze filmy reklamowe to takie, które wywołują śmiech, płacz i dobre samopoczucie związane z reklamowanym produktem lub usługą. Film i muzyka są naszą wielką pasją. Sądzimy, że każdy film musi mieć rytm jeśli ma trafić do ludzkich serc. Nawet gdy widz ogląda go bez dźwięku, ten rytm powinno dać się wyczuć!
Spot reklamowy to forma reklamy, która istnieje od dziesięcioleci prawie tak długo jak istniej film. Spot reklamowy służy do promowania produktów i usług wśród konsumentów, ale mają również zdolność generowania przekonującego i zapadającego w pamięć przekazu. Często spoty reklamowa bywają dużą produkcją z budżetami przekraczającymi filmy fabularne.
Reklama ma za zadania zwrócenie uwagi opinii publicznej na produkt lub usługę. Spoty reklamowe mogą reklamować marki, produkty i usługi na wiele różnych sposobów. Najpopularniejszą długością spotu reklamowego są 30 sekund. i 15 sekund. W czasach digitalizacji coraz częściej spotykamy się ze znacznie krótszymi spotami reklamowymi nawet długości 3 sekund gdzie również oczekuje się od tej produkcji przekazania konsumentom kluczowych informacji. Najczęściej spoty reklamowe powstają na potrzeby kampanii realizowanych w telewizji która pomimo digitalizacji nadal jest jednym z najpopularniejszych mediów w Polsce, Europie i na świecie.
Filmy promocyjne to forma reklamy, która służy do promocji firmy, fabryk, marki, produktów lub zespołów ludzi. Filmy promocyjne można oglądać w wielu miejscach, m.in. w TV, YouTube, w mediach społecznościowych etc. Filmy promocyjne są wykorzystywane jako sposób na pokazanie, jak dobrze firma poradzi sobie w przyszłości i jak może zapewnić swoim klientom produkty najwyższej jakości. Filmy promocyjne istnieją od około 100 lat, ale stały się bardziej popularne, odkąd pojawiły się media społecznościowe. Dzieje się tak, ponieważ widoczne są korzyści z udostępniania filmów promocyjnych za pośrednictwem różnych platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy Linkedin.
Filmy wizerunkowe to rodzaj komercyjnego wideo, które skupia się na obrazie. Najlepszym sposobem na stworzenie skutecznego filmu wizerunkowego jest stworzenie historii z elementami wizualnymi, która tworzy silne połączenie między widzami a produktem. Opowieść powinna być tak stworzona, aby wywołać w widzu emocje i sprawić, by poczuł, że może się do niej odnieść. Filmy wizerunkowe mogą być wykorzystywane na wiele różnych sposobów, takich jak promowanie produktów, usług czy wydarzeń. Zwykle są krótsze niż 30 sekund, ale mogą trwać od 10 sekund do 2 minut. Są też często bardziej emocjonalne niż tradycyjne reklamy i mają mniej dialogów, co sprawia, że bardziej zapadają w pamięć widzom.
Filmy korporacyjne to świetny sposób na promowanie sukcesu firmy. Mogą być wykorzystywane do pozyskiwania nowych klientów biznesowych, zdobywania udziałów w rynku i rozwoju firmy. Firmy mogą wykorzystać filmy korporacyjne, aby zaprezentować swój sukces i podzielić się swoją wiedzą z innymi firmami. Filmy korporacyjne dają możliwość wyjaśnienia, w jaki sposób firma osiągnęła swój cele i czego się nauczyła w trakcie tej drogi. Film korporacyjny to krótki film wykorzystywany przez korporacje również do promowania swoich produktów i usług. Ten rodzaj wideo jest często używany w prezentacjach, konferencjach i spotkaniach firmowych. Podczas tych wydarzeń filmy są zwykle wyświetlane na ekranie w tle. Ideą filmu korporacyjnego jest stworzenie historii, która zapadnie w pamięć widzów na długie lata.
Animacja to technika używana do tworzenia iluzji ruchu. Jest często używany w filmach i grach wideo. Istnieją dwa rodzaje animacji: 2D i 3D. Animacja 2D to proces, który polega na wykonaniu serii rysunków lub obrazów, lekkim ich przesunięciu, a następnie stworzeniu iluzji ruchu poprzez pokazanie ich z dużą prędkością. Animacja 3D wykorzystuje oprogramowanie do tworzenia iluzji ruchu poprzez manipulowanie obiektami w środowisku, takimi jak oświetlenie i kąty kamery.
Animacje 2D i 3D tworzone są przy użyciu różnych technik.
Animacja 2D to zazwyczaj ręcznie rysowane lub generowane komputerowo obrazy, które są rysowane na płaskiej powierzchni. Często widuje się je w kreskówkach dla dzieci i filmach animowanych ale też przy filmach korporacyjnych kiedy chcemy podkreślić znaczenia obrazy.
Animacja 3D to rodzaj animacji komputerowej, która wykorzystuje trójwymiarowe modele i obiekty do animowania postaci, scen i obiektów. Mogą być wykorzystywane w filmach, grach wideo, reklamach lub w każdym innym medium wizualnym, w którym widz ma możliwość kontrolowania perspektywy.
Video explainer to wyjaśniające wideo, krótki, informacyjny film, który wyjaśnia, czym zajmuje się firma. Może być używany na różne sposoby, takie jak:
- Przedstawiamy nowy produkt
- Wyjaśnienie korzyści płynących z usługi lub produktu
- Pokazanie, jak korzystać z produktu lub usługi.
Video explainer to narzędzie marketingowe, które służy do przedstawienia produktu lub usługi. Mogą być również wykorzystywane jako narzędzie edukacyjne. Instruktorzy wideo to narzędzie marketingowe i edukacyjne, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Przychodzą z własnymi zaletami i wadami. Korzyści z objaśnień wideo obejmują możliwość stworzenia wysokiej jakości, interaktywnego doświadczenia dla widza. Interaktywne doświadczenie to coś, czego nie mogą zrobić tradycyjne treści tekstowe. Niektóre z wad wyjaśniaczy wideo obejmują czas potrzebny do ich wyprodukowania, który zwykle jest dłuższy niż treści tekstowe lub obrazy, ponieważ muszą być utworzone w formie wideo, i zajmują większą przepustowość na stronach internetowych, ponieważ muszą być przesłane, a także pobrane przez widzów.
Advertising videos are a type of advertising method that aims to promote a product or a service.
Advertising films is art in itself. The best ad videos are those that make you laugh, cry, and feel good about the product or a service being advertised. Film and music are our great passion. We think every movie needs to have a rhythm if it is to touch people's hearts. Even if the viewer watches it without sound, the rhythm should be felt!
An ad spot is a form of advertising that has been around for decades almost as long as a video exists. An advertising spot is used to promote products and services to consumers, but also has the ability to generate a convincing and memorable message. Oftentimes, advertising spots tend to be large production with budgets exceeding feature films.
Advertisement/Advertising is designed to draw public attention to a product or service. Advertising spots can advertise brands, products and services in many different ways. The most popular length of an advertising spot is 30 seconds or 15 seconds. In the times of digitization, more and more often we encounter much shorter advertising spots, even 3 seconds long, where this production is also expected to provide consumers with the key information. Most often, advertising spots are created for the needs of campaigns carried out on television, which, despite digitization, is still one of the most popular media in Poland, other countries in Europe and all over the world.
Promotional videos are a form of advertising that is used to promote a company, factories, brand, products or teams of people. Promotional films can be watched in many places, which includes TV, YouTube, social media etc. Promotional videos are used as a way to show how well the company will do in the future and how it can provide the highest quality products to its customers. Promotional videos have been around for around 100 years and have become more popular since social media emerged. This is because the benefits of sharing promotional videos via various social media platforms such as Facebook, Instagram, Twitter and LinkedIn are virtually omnipresent.
Image films are a type of commercial video that focuses on the image. The best way to create an effective branding video is to create a story with imagery that creates a strong connection between your viewers and your product. The story should be designed in such a way so as to evoke emotions in the viewer and make them feel that they can relate to it. Image films can be used in a myriad of ways encompassing promoting products, services or events. They are usually less than 30 seconds but can last anywhere from 10 seconds to 2 minutes. They are also often more emotional than traditional commercials and have less dialogue, which makes them more memorable for viewers.
Corporate videos are a great way to promote the success of your business. They can be used to attract new business customers, gain market share and expand your business. Through corporate videos companies may easily showcase their notable/tremendous success and share their knowledge with other companies. Corporate videos provide an opportunity to highlight how the company achieved its goals and what it has learned along the way.
A corporate video is a short film that corporations also use to promote their products and services. This type of video is often used in presentations, conferences, and corporate meetings. During these events, movies are usually displayed on the background screen. The idea of a corporate film is to create a story that will be vividly remembered by viewers for many years.
Animation is a technique used to create the illusion of movement. It is often used in movies and video games. There are two types of animation: 2D and 3D. 2D animation is the process of making a series of drawings or pictures, altering them slightly[CK1] , and then creating the illusion of movement by showing them at a high speed. 3D animation uses software to create the illusion of motion by manipulating objects in the environment through the use of light and camera angles.
2D and 3D animations are created using a variety of techniques. 2D animation is typically hand drawn or computer-generated images that are drawn on a flat surface. They are often seen in cartoons for children and animated films, but also in corporate films when we want to emphasize the true meaning of images. 3D animation is a type of computer animation that uses three-dimensional models and objects to animate characters, scenes and objects. They can be used in movies, video games, commercials, or any other visual medium in which the viewer has the ability to control perspective.
A video explainer is an explanatory video, a short informative video that explains what a company does. It can be used in different ways such as:
- Introducing a new product
- Explaining the benefits of a service or product.
- Showing how to use a product or service.
Video explainer is a marketing tool that is used to introduce a product or service. They can also be used as an educational tool. Video instructors are a marketing and educational tool that can be used in various alternative ways. They come with their own pros and cons. The benefits of video callouts include the ability to create a high-quality, interactive experience for the viewer. An interactive experience is something traditional text content cannot do. Some of the disadvantages of video explainers include the time it takes to produce them, which is usually longer than text content or images as they must be created in video form, and they take up more bandwidth on web pages as they need to be uploaded as well as downloaded by viewers.